درباره آذین شیشه

در آستانه ورود به بازارهای جهانی و رشد فزاینده تغییرات در سطوح فناوری و اقتصاد، کوشش در جهت تولید محصولات متمایز و قابل رقابت در بازار جهانی و تبیین استراتژی دانش محور، مهمترین عوامل برای عبور از طوفان‌های مسیر توسعه می‌باشند.
شرکت آذین شیشه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده‌ها و مجریان شیشه‌های دوجداره صنعتی، سکوریت، لمینت و ساختمانی ایران همواره در جهت افزایش کیفیت محصولات و بهبود مستمر آنها از طریق ایجاد و استمرار سیستم ضمین کیفیت و ارتقاء سطح استانداردهای کارخانه‌ای کوشیده است.
ما با ایجاد سازمانی پویا و استفاده از نیروی انسانی متخصص درون شرکتی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های ممکن ، همچنین استفاده از مشاورین طراز اول مفتخر به ارائه خدمت در قالب یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین تولید کنندگان صنعتی کشور یعنی " آذین شیشه " هستیم.
ما اعتقاد داریم دستیابی به هر موفقیت باید نقطه آغازین موفقیت‌های بعدی باشد تا مجموعه به رشد و بلوغ دست یابدو تسهیم دانش را لازمه ارتقاء سطح دانش شرکت و همچنین جوامع پیرامونی میدانیم، لذا به عنوان عضوی از خانواده بزرگ تولید کنندگان و کارآفرینان، ما آماده‌ایم تا درکنار ارائه خدمات با کیفیت به شرکت‌های داخلی، زمینه‌های همکاری، مشارکت و ارائه خدمات را به سایر شرکت‌ها گسترش دهیم.
افتخار داریم بگوییم در افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی مشتریان، نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. رضایت مشتریان، رمز موفقیت ما در آینده خواهد بود زیرامعتقدیم پیشرفت در کنار یکدیگر و با یکدیگر، موجب هم‌افزایی و خلق ارزش بیشتر برای همه ذینفعان میگردد.